021-88522701

خریداران از کدام خودروساز رضایت بیشتری دارند ؟

خرید یک اتومبیل جدید برای بیشتر افراد با صرف هزینه ای بالا نسبت به درآمدشان همراه است. خریداران مایلند ماشینی بخرند که رضایت آنها را تا حد ممکن جلب کند. برای این که بدانید کدام برندهای خودرویی بیشترین میزان رضایت خریداران را در سال 2015 جلب کرده اند ، موسسه آمریکایی ACSI با نظرسنجی از مالکین آنها ، اقدام به رتبه بندی 10 برند برتر کرده است.

 

 

10= فولکس واگن

 New VW Tiguan 2021 detailed: High-performance R flagship headlines ...

با کسب مجموع 80 امتیاز از 100 امتیاز ممکن، رتبه دهم این لست را از آن خود کرده است. فولکس واگن که همواره به ساخت اتومبیل هایی با هندلینگ خوب و فضای داخلی عالی مشهور بوده، تلاش زیادی برای افزایش فروش این برند در ماه های اخیر و پیشی گرفتن از رقبا داشته است. همچنین امکان سفارش موتورهای دیزل در اکثر محصولات این خودروساز وجود داشته و عملکرد اتومبیل های پر قدرت این برند مانند GTI و گلف R همیشه مورد توجه خریداران بوده است.

 

9= مزدا

 2020 Mazda 3 Astina sedan review | Tech, Comfort and Value

با کسب 80 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است. هر چند این برند از نظر حجم فروش، حریف کمپانی های بزرگ تر نمی شود ، اما اتومبیل های جذابی که می سازد ، لذت وصف ناپذیری ارائه می دهند که مشابه آن در تولیدات تعداد کمی از خودروسازان یافت می شود. همچنین با وجود مدل موفق و پر فروشی مثل میاتا، مزدا را نمی توان تنها یک کمپانی سازنده اتومبیل های اسپرت قلمداد کرد، بلکه خودروهای کراس اور و سدان های ساخت مزدا هر کدام در زمره بهترین نمونه های موجود در کلاس خود محسوب می شوند.

 

8= هیوندای

 2020 Hyundai Sonata first drive review: An attractive and ...

با کسب 81 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته و این موفقیت نه تنها به خاطر ارائه دوره های ضمانت طولانی مدت است بلکه محصولات این کمپانی اکنون از نظر کیفیت و جنبه های رقابتی فراتر از گذشته هستند. به علاوه، اگر در جستجوی یک سدان لوکس هستید، جنسیس یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

 

7= ب ام و

 Pre-Owned 2020 BMW 7 Series 740i xDrive 4dr Car in Bentonville ...

با کسب 82 امتیاز رتبه هفتم را به دست آورده است. ب ام و یکی از معدود برندهایی است که سال به سال در حال بهبود جایگاه خود بوده و در سال 2015 نیز 5/2 درصد رشد کرده است. با این حال هنوز بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو، نسبت به فلسفه وجودی برخی از محصولات این کمپانی مثل X4 و سری سه GT سردرگم هستند، اما باید اعتراف کرد ب ام و کماکان سازنده برخی از بهترین اتومبیل های جهان است.

 

6= تویوتا

 2020 Toyota Camry Reviews, Pricing & Pictures | TrueCar

هم مانند ب ام و 82 امتیاز به دست آورد و در مکان ششم قرار گرفت. اتومبیل های سازنده بزرگ ژاپنی ، راحت و قابل اعتماد هستند که همین دو عامل معمولا باعث رضایت مالکین آنها می شوند. با وجود این که جای خالی یک اتومبیل اسپرت تمام عیار در بین محصولات این کمپانی به چشم می خورد، اما برخی از مدل های جدید تویوتا به طور شگفت انگیزی جذاب و دوست داشتنی هستند. علاوه بر این، تویوتا خودروهای آفرود پر فروشی مثل 4Runner و تاکوما را هم در لیست تولیدات خود دارد.

5= سوبارو

 Subaru WRX STI verdict | Autocar

در رتبه پنجم است و 82 امتیاز کسب کرده است. تردیدی وجود ندارد این برند ژاپنی با شایستگی در این جایگاه قرار گرفته، اما باید اعتراف کرد میزان رضایت مالکین خودروهای سوبارو نسبت به سال 2014 حدود 5/3 درصد کاهش یافته است. همچنین با وجود این که رانندگی با برخی از مدل های سوبارو چندان هیجان انگیز نیست، اما ارائه انواع گوناگونی از خودروهای دو دیفرانسیل که در بین افراد ماجراجو و هر کسی که در مناطق سردسیر زندگی می کند پرطرفدار هستند، باعث محبوبیت این برند شده است.

 

4= مرسدس بنز

 Mercedes-Benz CLA Review (2020) | Autocar

با دریافت 83 امتیاز، در رده چهارم این لیست قرار گرفته است. هر چند این رتبه ارزشمند بوده، اما متاسفانه جایگاه این تولیدکننده خوشنام اتومبیل های لوکس در مقایسه با سال 2014 سه پله سقوط کرده است. با این حال، این کمپانی هنوز هم ارائه دهنده برخی از راحت ترین و لوکس ترین اتومبیل های موجود در بازار است. به عنوان مثال، با افزایش کیفیت فضای داخلی C کلاس جدید، استاندارد تازه ای در این بخش از بازار تعریف شده است.

 

3= لینکلن

 قیمت و مشخصات غول مرحله آخر لینکلن: نویگیتور 2019 | مجله پدال

با کسب 83 امتیاز و پیشی گرفتن از مرسدس بنز، به زحمت بر جایگاه سوم این رده بندی تکیه زده است. مطمئنا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که انتظار دیدن نام لینکلن را در لیست نداشتید، اما ظاهرا کسانی که اقدام به خریداری اتومبیل های لینکلن کرده اند، از انتخاب خود کاملا راضی هستند. در حالی که تجربه ثابت کرده این کمپانی در برابر بزرگان صنعت خودروسازی، حرف چندانی برای گفتن ندارد، اما دو مدل MKZ هیبریدی و MKC گزینه های جذاب و خوبی برای خریداران هستند.

 

2= آکورا

 ماشین آکورا پریسیژن با طراحی هیجان‌انگیز+تصاویر- اخبار رسانه ها ...

هم مثل دو برند قبلی 83 امتیاز به دست آورده و رتبه دوم را از آن خود کرده که یک جهش قابل توجه در مقایسه با سال 2014 به شمار می رود. در واقع، اصلاحات انجام شده در تولیدات برند لوکس هوندا باعث تصاحب این جایگاه شده است. بی تردید، خودروهای آکورا با داشتن تعداد زیادی از تجهیزات استاندارد و یک قیمت فروش مناسب، انتخاب منطقی و خوبی برای افرادی هستند که به دنبال خودرویی قابل اعتماد و مملو از تجهیزات گوناگون می گردند.

 

1= لکسوس

 Car Spy Shots, News, Reviews, and Insights - Motor Authority

با دریافت 84 امتیاز در صدر این رده بندی قرار گرفت. البته این خودروساز سال گذشته هم چنین امتیازی را کسب کرده بود. لکسوس به خاطر قابلیت اعتماد و راحتی محصولاتش مشهور شده، به طوری که خیلی وقت است به یک رقیب جدی برای مرسدس بنز، ب ام و و آئودی تبدیل شده است. شاید کسی لکسوس را به خاطر سبک طراحی اش نخرد، اما حداقل اتومبیل خسته کننده ای هم نیست.

 

نظرات
Captcha