021-88522701

کارشناسی قیمت خودروهای هیوندای

کارشناسی قیمت خودروهای هیوندای

قیمت‌گذاری انواع اتومبیل‌های هیوندای

هیوندای یکی از بزرگترین خودروسازان آسیایی به حساب می‌آید و بیش از 10 سال است که اتومبیل‌های این شرکت کره‌ای به صورت سیستماتیک و انبوه وارد بازار ایران شده‌اند. خودروهایی همچون هیوندای سانتافه، هیوندای سوناتا، هیوندای آزرا، هیوندای ix35 از جمله معروف‌ترین و البته خوش فروش‌ترین خودروهای این خودروساز کره‌ای در بازار ایران هستند. مجموعه الوچک با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از خودروهای هیوندای موجود در ایران، این امکان را فراهم ساخته است تا خریداران این اتومبیل‌ها بتوانند با بهره‌گیری از سرویس‌های کارشناسی الوچک، بتوانند در زمان خرید هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرند. اتومبیل‌های برند هیوندای در مدل‌ها و تیپ‌های مختلفی در ایران عرضه شده‌اند، از همین رو فرآیند کارشناسی آن‌ها باید کاملا تخصصی انجام شود تا کارشناس مربوطه بتواند اطلاعات دقیقی به خریدار و البته صاحب خودرو ارائه دهد و قادر باشد قیمت دقیق خودرو را در یک بازه مشخص کند. 

کارشناسی هیوندای سانتافه

تعیین سلامت فنی و کارکرد واقعی خودروهای هیوندای 

اولین و شاید مهم‌ترین بخش کارشناسی تخصصی خودروهای هیوندای، دیاگ زدن است. دیاگ زدن به کارشناس این امکان را می‌دهد که اطلاعات سنسورهای ECU یا همان کامپیوتر خودرو را استخراج کند. کارشناس می‌تواند با بهره‌گیری از داده‌های ECU تمام مشکلات فنی و البته کارکرد واقعی خودروهای هیوندای را تعیین کند. همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از سودجویان و دلالان بازار خودرو با کم کردن کیلومتر شمار اتومبیل‌ها، به نحوی سعی می‌کنند که آن‌ها را با قیمت بیشتری نسبت به ارزش واقعی بفروشند؛ به همین دلیل الوچک پیشنهاد می‌کند که قبل از خرید هر مدل از خودروهای هیوندای، حتما از کارشناس برای بررسی وضعیت کارکرد خودرو کمک بگیرید.

از طرفی باید در نظر بگیریم که وضعیت فنی خودروهای هیوندای یک شاخص بسیار مهم در ارزش‌گذاری آن‌ها است. از همین رو برای قیمت‌گذاری بهتر باید تمام سنسورهای اصلی ECU آن‌ها بررسی شود. اگر در پروسه دیاگ زدن خطایی منتشر شود، کارشناس وظیفه دارد آن را به خریدار و فروشنده این موضوع را اعلام کند. بسیاری از اررورهای اعلام شده از سوی دستگاه دیاگ، ممکن است باعث ایجاد هزینه‌های هنگفت تعمیرگاهی برای خریدار خودرو شوند. همچنین دستگاه‌های دیاگ مدرن استفاده شده توسط کارشناسان مجموعه الوچک، قادر هستند موضوعاتی مثل باز شدن ایربگ یا کالیبره نبودن دوربین 360 درجه ماشین‌های هیوندای را مورد بررسی قرار دهند.

کارشناسی هیوندای النتر

بررسی بدنه خودروهای هیوندای

همانطور که می‌دانید، خودروهای هیوندای همیشه به عنوان اتومبیل‌هایی نیمه لوکس به حساب آمدند؛ از همین رو هرگونه رنگ شدگی بدنه یا آسیب‌های سطحی مثل خط و خش‌های رنگ و حتی آثار صافکاری بدون رنگ، می‌تواند بر قیمت نهایی خودروهای هیوندای تاثیرگذار باشند. پس از پروسه دیاگ زدن، بدنه خودرو حتما باید بررسی شود. تشخیص صافکاری و نقاشی مجدد بدنه خودرو با بهره‌گیری از دستگاه‌های تشخیص رنگ تخصصی انجام می‌شود. کارشناس خودرو الوچک با در نظر گرفتن سگمنت خودرو تمام نقاط بدنه آن را با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ مورد آنالیز قرار می‌دهد و گزارشی کامل از وضعیت سلامت ظاهری و بدنه خودرو به خریدار یا همان سفارش دهنده سرویس کارشناسی ارائه می‌دهد.

کارشناسی هیوندای

تعیین اصالت آپشن اتومبیل‌های هیوندای

پس از بررسی اطلاعات دیاگ و وضعیت بدنه خودروهای هیوندای، در نهایت کارشناس الوچک اصالت آپشن‌های خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ زیرا اتومبیل‌های هیوندای معمولا در طیف گسترده‌ای از امکانات و تجهیزات رفاهی عرضه می‌شوند. در نظر بگیرید که اصالت آپشن‌ها یک امر بسیار مهم در قیمت‌گذاری خودروهای هیوندای است. بر اساس شاخص‌ها و معیارهای قیمت‌گذاری در بازار، امکانات و تجهیزاتی که به صورت دستی بر روی خودروها نصب شده‌اند، فاقد ارزش مادی هستند و معمولا در پروسه قیمت‌گذاری خودروهای هیوندای فقط آپشن‌های فابریک خودرو بر روی قیمت آن‌ها تاثیرگذار است.

برای بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های تخصصی الوچک در خصوص کارشناسی تخصصی خودرو در غرب تهران، کارشناسی تخصصی خودرو در شرق تهران، کارشناسی تخصصی خودرو در شمال تهران، کارشناسی تخصصی خودرو در مرکز تهران و کارشناسی تخصصی خودرو جنوب تهران می‌توانید با ما تماس حاصل بفرمایید.

نظرات
 
 
Captcha  
علی
0
0
اگه امکانش هست ی قیمت ورنا ۲۰۱۰ برام بفرستید